رابطه های دو نفره

من رابطه هایی را دوس دارم که دوطرفه اند: 

 

هردو می کوشند برای ادامه دار شدنش... 

هردو خطر می کنند ؛  

هردو وقت می گذارند ؛  

هردو هزینه می کنند ؛  

هردو برای حتی یک لحظه بیشتر باهم بودن می جنگند 

هردو اولویت اول و آخر زندگی هم هستن.... 

من عاشق رابطه های دو طرفه ام 

رابطه هایی که  ادامه دار شدنش برای هردو طرف 

 

 با ارزش ترین چیز  دنیاست.....

بادبادک

تمام احساسم را

چه خوب و چه بد 

چه عشق و چه نفرت  

انتظار و دلبستگی 

آرزوها و دلتنگی و حسرت

همه و همه را گره می زنم به نخ بادبادک 

در مرتفع ترین مکان دلم می ایستم  

تا با اولین نسیم بادبادک را به پرواز در بیاورم   

می خواهم خالی شوم   

خالی از هر گونه احساس

اما نمی دانستم حتی نسیم هم با من سر لجبازی دارد ...

قضاوت

قبل از این که بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی
کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن .
از خیابانها، کوهها و دشت هایی گذر کن که من کردم
اشکهایی را بریز که من ریختم
دردها و خوشیهای من را تجربه کن
...
سالهایی را بگذران که من گذراندم
روی سنگهایی بلغز که من لغزیدم
دوباره و دوباره برپاخیز و مجدداً در همان راه سخت قدم بزن
همانطور که من انجام دادم ...
بعد ، آن زمان می توانی در مورد من قضاوت کنی